четвъртък, 12 януари 2012 г.

Едно ново начало

Здравейте всички!Тези които познавам и тези с които тепърва ще се запозная!Това което започвам да правя е нещо ново за мен и с моите скромни познания може и да не успея да се справя перфектно с представянето си в блога,но..... не мисля да се отказвам.Обичам да приготвям разни вкуснотийки,обичам да правя снимки на това което ме е вдъхновило и ще ми е приятно да ви го покажа през моя поглед.Обичам човека който е до мен вече 32 години,обожавам синовете си с които се гордея и с удоволствие се грижа за малкия Rocky който е радост за всички ни!Защо Слънце и слънчоглед?Ами не знам,просто така ми хрумна.Харесва ми и Слънцето и слънчогледа ,а даже си мисля, че аз самата съм слънчоглед и винаги гледам към моите Слънца!А в това прекрасно райско кътче ме довя вятъра преди 10 години и съвсем,ама съвсем скоро цялото семейство ще сме заедно!

1 коментар:

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.