събота, 23 юни 2012 г.

Орехови бисквитки

Още щом видях тези бисквитки ето тук , и веднага бяха направени.Аз спокойно мога да ги нарека бисквитки Бързо Лесно Вкусно.
Нищо не съм променила в рецептата,само моите където ги оставих по дебелички,за да стават за хрупкане с кафенцето.

И понеже бях заета с приготвянето на ето това студено изкушение и с неговото публикуване
малко поотложих качването на бисквитките.Но наистина бях ги направила веднага след като видях публикацията,на мига.Днес мисля да направя и солените с кашкавал.
Необходими прoдукти

Равни количества белтък , масло и брашно, щипка сол и щипка захар.
Аз да си призная белтъка и маслото го мерих с чашка, а с брашното мярката ми беше на око :)
Замесих тестото на ръка и разточих направо върху хартия за печене.Нарязах,посипах с натрошени орехи и кристали кафява захар и това е.
Печенето стана много бързо и за това си ги наблюдавах през цялото време за да не прегорят.

После може да си ги хрускате с кафенцето на терасата или в градината, за щастливците които си имат такава, на раздумка с приятели или  докато четете любима книжка.

Днес черпя със бисквитка и кафенце! Хубави почивни дни на всички!

15 коментара:

  1. Страхотни са! И аз им се каня:)

    ОтговорИзтриване
  2. Дани, и аз ги харесах :)
    Красиви цветя!
    Поздрави !

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни бисквити! Много са лесни и интересни! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Мерси за кафенцето и бисквитките! Балкончето ти е страхотно, много уютно, с цветенцата и масичката! Приказка!

    ОтговорИзтриване
  5. Наистина са лесни и вкусни! "На око", "на вкус" и "колкото поеме" не са моите мерки, те са за професионалисти, добре че имаше и по-точна мярка :)

    ОтговорИзтриване
  6. Гоголина, така като ги гледам ще ми вървят не само на кафенцето. И звучи лесно!
    Благодаря!Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  7. Обхваща ме лежерно настроение, като гледам приятната обстановка на балкона ти. Изобщо не възразявам да опитам бисквитките с кафенцето. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Супер са и твоите бисквитки,Данче!Ама аз докато се завъртя тук вие вече сигурно забравихте за тях....чудни са и затова и аз им се каня да ги опитам!Чакам да покажеш и солените!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  9. Ах, каква хубава компания за кафето си приготвила. Чудесно местенце за прекарване на свободното време на терасата си имаш :-)
    Чашите на Вилерой са ми от любимите :-)...

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесни бисквитки....и аз си пия кафето на терасата обградена с велосипеди....Хубави снимки ни показваш.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  11. Ей ,Данче какви хубави снимки си направила ! Браво ! Много цветно и слънчево е при теб , а ако има и компания за кафето аз първа захрусквам една бисквитка :) ,изглеждат чудесно !
    Хубав следобед и голяма прегръдка от мен !

    ОтговорИзтриване
  12. Данче.... не знам .... как ги правиш тези снимки,.... само знам .... , че са вълшебно красиви!!!Толкова красота има в твоята публикация, че.... нямам думи!!! Всяко нещо поднасяш с много екстравагантност и прекрасен естетически усет! Голям , голям комплимент!!!И бисквитките изглеждат чудесни .... на фона на прекрасното кафе и зеленината на цветята !!! Много ми хареса и снимката със сакъзчето!
    Желая ти много цветен и щастлив Уикенд и те прегръщам от сърце!

    ОтговорИзтриване
  13. Благодаря ви мили момичета!
    Когато преди половин година направих своя блог,изобщо не предполагах че с днешна дата ще контактувам с толкова позитивни, мили, усмихнати и зареждащи с позитивизъм хора!
    Искам да ви благодаря,че сте отделили от така ценното за всеки време за отдих, за да изкажете мнение и да коментирате в блога ми!
    Винаги сте ме радвали и съм се учила от вас, защото и вашите рецепти и публикации са прекрасни.Понякога не съм имала време за бърз отговор и коментар,но това не е било от неуважение.

    Траяна, Дани, Павлинка, Канди, bairozan, Марта, Или, Роси, Дени, Живка, Ивана, Албенче, и всички останали мои блогър приятели,
    БЛАГОДАРЯ за милите коментари и пожелания!
    Поздрав сърдечен от край далечен и една силна прегръдка за всички!

    ОтговорИзтриване
  14. Винаги ми е много хубаво да те чета, защото освен много хубавото настроение, с което ме зареждаш, винаги има и снимки на цветя, които на мен много ми липсват! Страхотни са бисквитките! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  15. Прекрасна си ! Благодаря за бисквитките и кафенцето изглеждат мнного вкуснички !Целувки!

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.