сряда, 25 януари 2012 г.

Солен кекс "Всичко по 3"




Днес ще пиша отново за поредната неделна разходка. Ще има снимки на морето,на тревичките и на птичките. Беше чудесен неделен ден! Слънце в изобилие, да не повярваш че е зима!

Но преди разходката да похапнем:
Запретнах ръкави и по най-бързия начин,най-бързата закуска,само за 30 минути.Нали става въпрос за ходене,пък и не сме от най-бързите,поне да спестим време в приготвянето на закуската.

Кексчето е много познато на всички,само дето аз малко съм го подобрила :)пак мои измишльотени,но ви уверявам,много е вкусно за закуска с кисело млекце.
Необходими продукти:
125 гр кисело мляко
1 чаена лъжичка хлябна сода
3 яйца
3 супени лъжици зехтинче
3 супени лъжици ленено брашно
3 супени лъжици пшеничено брашно
200 гр.сирене

малко настърган кашкавал за отгоре(на око,както прецените)
и да не забравя да спомена че лъжиците с които мерех бяха доста препълнени,с връхче.
Тестото е с гъстотата на кексово.
Ами това е.Изсипвате в намазана с масло и посипана с брашно кексова форма.
Печете и готово.Колко и на какви градуси не мога да кажа,защото фурната ми е на газ и е много не предвидима в печенето,но аз се справям някак си.
Е,по едно време вече се бяхме поизморили,но то беше само временно.


И така  бързо,бързо на разходка,че някой е много ,ама много нетърпелив.






И понеже съм майстор по падането,поредното предупреждение да внимавам къде стъпвам
А аз си гледам по морето и птичките
И синьото небе 

Тези пилета май и те си почиват
Като Rocky:)от време на време
Това пиленце е голям сладур,позволи ми да го снимам!


И това



 Днес навярно не ми е ден за писане.Музата ми я няма,но нищо,ще си гледаме снимките и ще си фантазираме.То какво ли има за гледане?Вода,птички и тревички!Поне се насладихме на хубавото време!






























































































































































































































































































































































































































                                  

6 коментара:

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.